dinsdag 20 september 2011

Nineties Request (2)

De categorie 'Herinnert u zich deze nog?' eens doorbladerend, een kritische blik langs mijn eigen platenkast en rekening proberen te houden met de ontwikkelingen in de popmuziek die ik gisteren genoteerd heb, kom ik tot de volgende top 20 van de jaren negentig. (In willekeurige volgorde; niet per se een rangorde.)

1. Des'ree – You Gotta Be
2. REM – Losing My Religion
3. Melissa Etheridge – Like the Way I Do (live)
4. Simone Kleinsma & Paul de Leeuw – Zonder jou
5. Bløf – Liefs uit Londen
6. Goo Goo Dolls – Iris
7. Meat Loaf – I’d Do Anything for Love
8. Queen – Innuendo
9. David Bowie – Strangers When We Meet
10. Radiohead – Karma Police
11. Jamiroquai – Virtual Insanity
12. U2 – Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
13. The Offspring – Come out and Play
14. Green Day – Basket Case
15. The Prodigy – Firestarter
16. Supergrass – Pumping on Your Stereo
17. Pulp – Common People
18. Warren G – Regulate (de versie met Michael McDonald)
19. Kula Shaker – Hush
20. Pink Floyd – High Hopes

2 opmerkingen:

  1. Je lijstje begint goed Rob, maar die top 10 ben ik het vrij mee oneens.

    grtz

    Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan ben ik uiteraard erg benieuwd naar jouw lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!