woensdag 12 augustus 2009

I've Had Worse

Patch 3.2 heeft voor ongelooflijk veel drukte gezorgd. De straten van de steden zijn ineens een stuk drukker bevolkt, de Trade- en LFG-kanalen barsten weer van de activiteit en ook worden er steeds meer alts geleveld. Kortom: met een nieuwe raid en nieuwe dungeon voor level 80 en leuke extraatjes voor nieuwe personages heeft 3.2 een broodnodige impuls gegeven aan de toch wat slaperige sfeer van de laatste tijd.

Heroic dungeons zijn sinds vorige week ineens een stuk populairder – nu daar Emblems of Conquest te krijgen zijn. Ik heb al een 'verlanglijstje' samengesteld van mogelijke upgrades en ik kom tot het respectabele aantal van ongeveer 230 benodigde emblems. Als ik ook nog een paar Valor-items wil kopen, komen daar nog eens zo'n 100 emblems bij. Dat gezegd: hier zit wel een aantal dubbelingen bij en dit is ook zonder eventuele items uit (heroic) Trial of the Crusader, Vault of Archavon, et cetera.


In de nieuwe patch is de optie toegevoegd om items gemakkelijk met elkaar te kunnen vergelijken. Met andere woorden: wat de add-on RatingBuster voor je deed, zodat je zelf niet hoefde te rekenen. De nieuwe functionaliteit heeft echter nogal wat kinderziektes. Sterker nog: ik heb de Belt of the Churning Blaze weggegooid omdat ik dacht dat het geen upgrade was. Balen. Of terecht? Ik heb meteen maar de nieuwe versie van RatingBuster gedownload om dergelijke twijfel in het vervolg te voorkomen.

Tiro's trouwe devilsaur is vervangen door Pitch. De witte dino begon me op de zenuwen te werken. Devilsaurs mogen dan de beste dps-pet zijn; het oog wil ook wat. Wat reputatie betreft, heb ik voor Tiro een andere benadering gekozen: ik doe slechts het minimum aantal quests zodat ik een championing-tabard kan oppikken. Het verder verhogen van reputatie moet dan maar via dungeons komen – die zoals gezegd weer populair zijn. Ook doe ik slechts een handjevol quests in iedere zone. Tiro is nadrukkelijk een alt. Ik neem daarnaast wél de moeite om de dagelijks quests voor cooking en fishing te doen.

Atto:
* Abyssal Rune
* Rod of the Fallen Monarch
* Boots of the Crackling Flame
* Valorous Kirin Tor Leggings
* Trial of the Champion
* I've Had Worse
* Oh Novos!
* Snakes. Why'd It Have to Be Snakes?
* Hadronox Denied
* Emalon the Storm Watcher

Tiro:
* Icier Barbed Spear
* Of Blood and Anguish
* Our Daily Bread
* Chasing Marcia
* 25 Dalaran Cooking Awards

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!