dinsdag 11 augustus 2009

Blogger

Dit weekeinde ben ik overgeschakeld op Internet Explorer 8. Dit heeft onbedoelde effecten gehad op mijn weblog. De site van Blogger en de nieuwe internetbladeraar blijken elkaar niet zo goed te kunnen verdragen. Gevolg: teksten kopiƫren vanuit Word was niet meer mogelijk, even min als het uploaden van foto's. Een kleine inventarisatie toonde aan dat ik niet de enige was met dat probleem, maar gelukkig bleek het vrij eenvoudig te verhelpen.

Mocht je nou hetzelfde probleem hebben: zo los je het op. Ga in Internet Explorer naar Extra ('Tools' in de Engelstalige versie) en daar vind je Compatibiliteitsweergave. Deze kun je instellen voor de huidige pagina of voor alle pagina's. Met het schakelen tussen verschillende schermen in Blogger raad ik aan om deze weergave voor alle pagina’s in te stellen. Als dit trucje niet werkt, verdient het de aanbeveling om Internet Explorer 8 te verwijderen en terug te gaan naar versie 7. Tenzij je het leuk vindt om zelf alle HTML-codes in je berichtjes te schrijven…

1 opmerking:

  1. Que pasa! Ga jij mij nu uitleg over de computer geven? Het moet niet gekker worden!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!