woensdag 13 mei 2009

Northrend Vanguard

De schandalige hoeveelheid goud die ik vorige week had uitgegeven, moest weer een beetje worden aangevuld. De oplossing: dailies in Icecrown. Die leverden meteen een hele bubs reputatie op. Met de exalted-status bij Knight of the Ebon Blade kan ik voor Atto niets meer doen met championing. Reputatie bij andere groepen zal enkel en alleen uit (daily) quests moeten voortkomen. Ook zal ik nu wel aanzienlijk minder tijd doorbrengen in Icecrown. Het Argent Tournament, hoewel leuk opgezet, kan mij helaas niet zo boeien. Misschien dat ik er in een volgend stadium – het terrein wordt immers nog opgebouwd – iets meer mee ga doen.

Dit weekeinde deelgenomen aan een (korte) raid in Naxxramas. Alleen Kel'Thuzad was nog over. Op zich geen al te moeilijk gevecht, maar het duurde even voordat we van start konden. 'Even' wil zeggen: ik heb bijna een uur gewacht voordat de hele groep compleet was en iedereen van de juiste tactieken op de hoogte was. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg dat ik niet meer actief deelneem aan raids. Aan de andere kant: voor het doen van heroics zou een gilde misschien toch wel handig zijn.

Resterende doelen met Atto:
* Nog 10 Emblems of Heroism voor Heroes' Frostfire Gloves.
* Nog 25 Stone Keeper's Shards, voor Reins of the Black War Mammoth.
* Loremaster of Northrend, voor het patroon voor de Deathchill Cloak.
* Revered bij Tuskarr voor het patroon voor de herb bag.

Ter afwisseling speel ik een beetje met Grimstrike. Die is inmiddels level 56 en bevindt zich in de Plaguelands. Met de achtergrond en vaardigheden van paladins is dat een uitstekende zone om een paar levels te slijten. Wat te denken van de hele serie rond Tirion Fordring bijvoorbeeld? Nog een paar levels erbij en dan kan ik met Grimstrike de tocht naar Outland maken. Ondertussen zit Grimstrikes engineering op het maximum – dat blijft toch een heerlijk hilarische profession. Zelden echt nuttig – afgezien van items als de Deepdive Helmet of Parachute Cloak dan – maar zo melig dat het gewoon al de moeite waard wordt. Andere spelers uitdagen om elkaar met een Steam Tonk Controller te lijf te gaan bijvoorbeeld. Helaas valt met engineering niet zoveel te verdienen; alleen geweren en munitie verkopen nog een beetje.

Achievements:
* Knights of the Ebon Blade
* Northrend Vanguard
* 250 Stone Keeper's Shards
* Kel'Thuzad's Defeat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!