dinsdag 12 mei 2009

Collegeperikelen

Afronden ho maar. Mijn opdracht loopt op zijn einde. Ik heb (of: had) nog twee zaken staan om af te ronden voor ik naar mijn nieuwe werkplek ga. Het eerste is de afronding van het gemeentelijk jaarverslag en het tweede is het voorbereiden van de jaarlijkse rekeningretraite. Het eerste moet deze week plaatsvinden, het tweede volgende week. Met alle tumult in het Rotterdams college is het echter maar de vraag of beide überhaupt nog doorgang vinden.

De ochtend begon hoopvol: het college had een akkoord bereikt over de doorstart. Een hoopvol bericht en iedereen was vol goede moed dat het allemaal goed zou komen. Echter, slechts een paar uur later bleek dat de PvdA hier alsnog niet mee akkoord ging. Wéér een paar uur later leek er een oplossing te zijn, al is er nog weinig bekend over de definitieve invulling. Wordt vervolgd, zo voorspel ik…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!