dinsdag 19 mei 2009

Endless Emerald

In mijn berichtje van vorige week had ik mijzelf een paar doelen gesteld voor Atto. Op een enkele uitzondering na zijn al die doelen nu behaald. (Zie ook onderstaande lijst.) De Tier 7 setbonus is compleet en Atto rijdt lekker rond op zijn mammoet. Voor Atto zou ik alleen nog een nieuwe cape en een nieuw trinket willen hebben. (Voor dat laatste heb ik al iets gezien in heroic Naxxramas.) Verder bestaat Atto's gear alleen maar uit items van ilevel 200 en 213; vergelijkbaar met raid-niveau. Ik heb dus niet of nauwelijks meer iets te wensen.

Atto's nieuwe richtpunt wordt Loremaster of Northrend, zodat ik het patroon voor de Deathchill Cloak kan bemachtigen. Nog een stuk of 140 quests te gaan, in Borean Tundra en Sholazar Basin. Oorspronkelijk wilde ik ook voor de gehele Loremaster-titel gaan, maar de inflatie van titels heeft mij doen besluiten daarvan af te zien. Op iedere straathoek is wel een 'Elder', 'Noble' of 'Undying' en dergelijke te vinden, waardoor de waarde van titels in mijn ogen sterk afneemt.

Sinds deze week is Atto lid van het gilde Endless. Een nieuw gilde dat langzaamaan begint met raids, open staat voor casuals en geen bizarre (raid-) eisen stelt aan de leden. Dat klinkt als iets waar ik goed zou kunnen aarden. Af en toe dingen proberen in Naxxramas, misschien nog een paar leuke items oppikken en als alles goed gaat, op naar Ulduar.

Met Grimstrike heb ik een bezoek gebracht aan Gnomeregan. Ver beneden Grimstrikes level 58 natuurlijk, maar er zijn een paar leuke engineering-schema’s te vinden. De oogst bestond onder meer uit twee leuke non-combat pets (zie beneden). Het was voor mij de allereerste keer dat ik in Gnomeregan was, dus ik verdwaalde hopeloos en belandde in regio's waar ik helemaal niet naartoe wilde… Ook heb ik op level 58 met Grimstrike de overstap naar Outland gemaakt, hoewel ik er tot dusver nog geen enkele quest heb gedaan.

Items:
* Heroes' Frostfire Gloves
* Pattern: Emerald Bag
* Reins of the Black War Mammoth
* Pet Bombling (Grimstrike)
* Lil' Smoky (Grimstrike)
* Discombobulator Ray (Grimstrike)

Achievements:
* Heroic: Drak'Tharon Keep
* The Bread Winner
* Black War Mammoth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!