zaterdag 31 januari 2009

Trojans en andere virussen

Dubbel getroffen door virussen dit weekeinde. Gisteravond kon ik mijn avondeten al niet binnen houden en ben ik met koortsige buien vroeg naar bed gegaan. Vandaag ging het gelukkig alweer wat beter, al voelde ik mij nog onvoldoende om naar buiten te gaan. De buurman zal wel gedacht hebben: is hij om vier uur nou nog niet uit zijn pyjama? Ik hoop dat ik morgen weer op de been ben; ik heb er goede hoop op.

Mijn pc heeft eveneens last van een besmetting: een hardnekkige Trojan die maar niet weg wil. Na een stuk of vijf programma’s – ik had toch nergens om naartoe te gaan – lijkt het euvel dan eindelijk verholpen. Voor eventuele goede anti-spywareprogramma's houd ik mij overigens van harte aanbevolen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!