vrijdag 30 januari 2009

Leuk en wat minder leuk

Een leuke en een nare ervaring deze week. Vandaag een presentatie gehouden over mijn eerste project. In ongeveer een uur tijd heb ik alles verteld en vragen beantwoord over mijn halfjaar bij Begrotingszaken. Zoals wel vaker maakte ik mij van tevoren natuurlijk veel te zenuwachtig, maar die zenuwen verdwenen als sneeuw voor de zon toen ik eenmaal bezig was.

Helaas was er ook wat minder leuk nieuws omtrent het traineeship. Opnieuw is mij een taak ontnomen bij SenR. Het lijkt wel een bewuste strategie: telkens als ik nét doorkrijg hoe het in elkaar steekt, word ik van de opdracht afgehaald en mogen mijn collega's het overnemen. Ik verwacht dat ik in mijn presentatie over mijn tweede project een stuk minder positief zal zijn…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!