zondag 14 december 2008

Frostfire Bolt

Met Atto level 75 behaald – in dat opzicht ben ik dus halverwege. Ik ben bijna klaar met alle quests in Dragonblight. (Die titel 'Loremaster' klinkt nog steeds aanlokkelijk.) Hierna vermoedelijk naar Grizzly Hills en als laatste Zul'Drak, zodat ik nog ruim de helft van de zones overhoud om op level 80 te doen. Atto's herbalism zit bijna op het maximum, maar tailoring blijft nog ver achter.

Op level 75 is de eerste echt nieuwe spell voor mages te vinden: Frostfire Bolt. Ik had al geruime tijd een nieuwe talent-build in gedachten die maximaal gebruikmaakte van de mogelijkheden van deze nieuwe spell. Gisteren ben ik eindelijk maar eens overgestapt. De eerste resultaten zijn bemoedigend: veel crits en nieuwe damage-records. Deze build lijkt me ook uitstekend om op level 80, in heroics en raids, te kunnen blijven gebruiken.

Ook voor het eerst een bezoek gebracht aan The Violet Hold, de dungeon die zich middenin Dalaran bevindt. De opbouw van The Violet Hold is vrijwel identiek aan The Black Morass. Een gemakkelijke binnenkomer voor iemand die nieuw is in deze dungeon, met roulerende bazen als leuke variatiebonus. Er zijn veel leuke items te vinden, dus ik zal er vermoedelijk regelmatig terugkeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!