donderdag 4 september 2008

Verrassend veel bijval

Mijn besluit om niet in te gaan op het aanbod van BSD om een halfjaar langer te blijven kan op verrassend veel bijval rekenen. Niet alleen van mijn medetrainees, maar ook van mijn mentor en mijn leidinggevende – die het aanbod nota bene zelf gedaan hebben. Ze vinden het weliswaar jammer voor de afdeling, maar ze begrijpen dat ik nog even binnen de gemeente wil rouleren.

Deze week een belangrijke rapportage afgerond. Tussen neus en lippen door liet mijn leidinggevende deze week doorschemeren dat er ruime mogelijkheden zijn voor mij om terug te keren op de afdeling – na afloop van het programma of bij mijn vierde project. Na een (korte) inwerkperiode zou ik als volwaardige collega op de afdeling kunnen meedraaien. Een groot compliment, waarvoor dank.

In ander werkgerelateerd nieuws: volgende week begint de opvolger van de collega en oud-trainee die naar Den Haag vertrokken is en wier werkzaamheden ik tijdelijk heb overgenomen. Haar eerste dag valt midden in een drukke periode en ze wordt dus meteen in het diepe gegooid. Ik vraag me af hoe het inwerken zal gaan verlopen: zal mijn mentor dit voor zijn rekening nemen, zoals het eigenlijk hoort, of zal ik haar juist veel dingen moeten gaan uitleggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!