woensdag 3 september 2008

Serpentshrine Cavern

* Verordening van de gildemeester van Champions of the Sword (CotS): alleen spelers met de hoogste rang zullen binnenkort nog serieus in overweging worden genomen bij het samenstellen van raids. Ik voldoe bijna aan alle criteria, nog even een kleine extra inspanning doen.

* Raid-vorderingen voor Atto: de tweede en derde baas van Zul'Aman en The Lurker Below, de tweede baas van Serpentshrine Cavern (SSC). Allebei met dank aan CotS. Ik heb nog geen enkel Tier 4 item – ik betwijfel of dat nog gaat lukken voor 'Wrath' – maar toch heb ik mooi al wel deelgenomen aan een Tier 5 raid.

* Eveneens deelgenomen aan de eerste CotS-kill van Leotheras the Blind, ook in SSC. Ik zag het Tier 5 token voorbij komen, maar helaas had ik te weinig DKP. Ik kwam slechts 1 puntje te kort bij het bieden – volgende keer beter. Sowieso kunnen maximaal 3 van de 25 raid-deelnemers zo’n token krijgen.

* Tiro heeft de exalted-status bij Sha'Tari Skyguard behaald, met bijbehorend trinket en als leuk extraatje een non-combat pet. Tiro staat nu geparkeerd in Shattrath, waarschijnlijk tot de uitbreiding. Misschien dat ik nog even naar Alterac Mountains ga om de Frostwolf tabard op te pikken, die zou erg mooi passen bij het koude sfeertje van Northrend.

* De online detailhandel gaat er blijkbaar van uit dat 'Wrath' op 4 november uitkomt. Het is en blijft natuurlijk speculatie, maar opvallend is wel dat de winkeliers blijkbaar *allemaal* uitgaan van 4 november als releasedatum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!