zaterdag 13 september 2008

Trouwpak

Vandaag bij Roka voor de eerste keer gekeken voor een trouwpak. Mrs Attorama was mee, vooral om te kijken of mijn smaak een beetje aansloot bij de kleur van haar trouwjurk. De meerwaarde daarvan bleek al gauw: mijn oorspronkelijke idee bleek helemaal niet te passen bij de jurk. De definitieve keuze – en aanschaf – komt wel als we terug zijn van vakantie.

Ik had van tevoren mijn zinnen gezet op een licht pak. Dat was gewoon iets wat ik al heel lang in mijn hoofd had. Ik heb een paar dingen gepast en op het einde nog een wat donkerder pak. Dat was hem. Je zag Mrs Attorama meteen helemaal opfleuren: deze paste het beste bij haar jurk.

Wordt vervolgd in de eerste week van oktober…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!