maandag 18 augustus 2008

Niet óf, maar én

In mijn vorige WoW-berichtje had ik mezelf de keuze gesteld: tailoring of raiding. Het blijkt nu dat dat voorbarig was: het is allebei geworden. Ik ben weer lid geworden van Champions of the Sword (CotS) én ik heb van Atto een tailor gemaakt. Met een ongelooflijke hoeveelheid grondstoffen – ik ben ongeveer de helt van mijn goudvoorraad kwijtgeraakt – heb ik Atto's tailoring skill in één grote sessie naar 375 verhoogd. Atto kan nu zijn eigen epics maken, zoals de Spellfire Robe.

Mijn hernieuwde lidmaatschap van CotS heeft meteen al een paar voordelen opgeleverd. Ten eerste is het vinden van groepjes voor heroics een stuk makkelijker geworden. Ook voor de eerste keer Karazhan tot en met Prince Malchezaar gedaan én dit weekeinde deelgenomen aan de raid van Magtheridon's Lair. Een 25-persoons raid die ik nooit had verwacht mee te maken. Een beetje nerdy was het wel, met het halve gilde op Ventrillo, maar een ongekende ervaring.

Met de drops heb ik nog weinig geluk gehad. Sinds mijn afwezigheid heeft CotS een DKP-systeem ingevoerd en daar heb ik natuurlijk nog niks opgebouwd. Ik zag dus het tier 4 token en een leuke off-hand voorbij komen, maar helaas had ik nog te weinig punten om serieus mee te kunnen bieden. Een beetje geduld is dus vereist… Wél heb ik inmiddels voldoende badges verzameld om de Boots of Incantations te kopen, dus dat is weer een leuke upgrade.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!