dinsdag 12 augustus 2008

Tailoring/Raiding

Atto is klaar met zijn laatste reputatie-grind (tot de uitbreiding). Gisteren de revered-status bij Sporeggar behaald en een bijzonder patroon gekocht. Die herb-bag weigert vreemd genoeg om op het veilinghuis te verschijnen... Ook gisteren Rama even naar Outland verplaatst om bij de Scryers een paar patronen te kopen – dat kan ik immers niet met Atto of Tiro, dan word ik direct neergehaald.

Ik loop er sterk over te denken om met Atto aan tailoring te beginnen: Atto is mijn enige personage die geen crafter is. Al mijn personages kunnen leuke items voor zichzelf maken of voor anderen, behalve Atto. Bovendien zou ik dan eindelijk eens een paar van mijn items kunnen vervangen waarvoor ik al maanden een upgrade zoek, hoewel dat wel behoorlijke kosten met zich mee zal brengen. (Gisteren weer tevergeefs een poging gewaagd voor de Scarlet Sin’dorei Robes.) En: gisteren is bekendgemaakt dat tailors in 'Wrath' hun eigen mount kunnen maken (!)

Een andere optie is om (weer) lid te worden van een casual raiding gilde. Raiding is mij, ondanks de weinige ervaring, goed bevallen. Geen al te grote dingen, Karazhan en Zul’Aman of zoiets. Ik zou het onwijs leuk vinden als ik BC kan afsluiten met een of meerdere tier 4 items. Dat betekent dan echter waarschijnlijk wél dat ik een vaste avond in de week moet reserveren voor raids, iets waar ik altijd een zekere afkeer tegen heb gehad. Misschien dat ik kan terugkeren naar Champions of the Sword? Of zouden die intussen al te veel progressie hebben gemaakt?

* Tiro heeft de exalted-status bij de Shattered Sun behaald. Nu alleen nog een trinket halen bij de Skyguard en dan vind ik het wel goed zo voor deze leatherworking hunter. Het afgelopen weekeinde wel nog twee zeldzame LW-patronen opgepikt tijdens dungeon-runs en twee feestelijke items die speciaal zijn ingevoerd vanwege de Olympische Spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!