dinsdag 19 augustus 2008

Halverwege

Ik ben nu halverwege mijn eerste project van het traineeprogramma. Niet te geloven dat het alweer drie maanden geleden is dat we onze introductie kregen op het stadhuis. (Datzelfde stadhuis is nu mijn dagelijkse uitzicht.) Vanwege de zomerstop heb ik nog maar weinig trainingen gekregen en ik zie mijn medetrainees de laatste paar weken dan ook niet zo veel.

Langzaamaan ben ik meer gegroeid in mijn werkzaamheden. Ik voel mij nog steeds het groentje van de afdeling en dat zal ook nog wel even zo blijven, maar ik heb wel iets meer vertrouwen gekregen in mijn eigen capaciteiten. De collega en oud-trainee die deze week vertrekt, heeft mij uitgebreid ingewerkt en ik ben gematigd optimistisch dat ik haar taken kan waarnemen tot er een 'rechtmatige' opvolger is.

Ik heb aangegeven dat ik niet inga op het aanbod om een halfjaar langer te blijven bij BSD. Ik heb het op deze werkplek erg naar mijn zin, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik zou het liefst nog komen te werken bij een dienst en bij een deelgemeente, zodat ik alledrie de invalshoeken van de gemeente kan meemaken. Dan kan ik bij mijn vierde project en daarna bij de uitstroom een goede, weloverwogen keuze maken.

1 opmerking:

  1. Heel goed! Laat je niet paaien hoor, lekker rouleren :-)

    Misschien kom je dan nog wel eens bij het OBR!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!