dinsdag 8 juli 2008

Promotie

Er gaat een collega weg bij BSD. Er is al een opvolger aangewezen: ik. Pardon? Amper anderhalve maand in dienst en nu al 'promotie'? Ik ben enigszins overdonderd door deze reeks van gebeurtenissen. Blijkbaar geniet ik al voldoende vertrouwen van mijn mentor en daar ben ik dankbaar voor, maar een beetje onverwacht is het wel.

De collega die weggaat is een oud-trainee en bovendien een belangrijk aanspreekpunt voor mij als ik vragen heb over mijn specifieke werkzaamheden voor de planning- en controlcyclus. Dat gaat dus binnenkort wegvallen en dat zal een groot gemis zijn. Daarbij vraag ik mij af of ik al inhoudelijk genoeg op de hoogte ben om zelf als aanspreekpunt voor de planning en control van de gemeentelijke begroting te fungeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!