maandag 7 juli 2008

Haris Pilton

* Van het weekeinde even rondgekeken op het PTR om alvast een voorproefje te krijgen van de veranderingen in 2.4.3. Weinig bijzonders als je het mij vraagt, hoewel ik natuurlijk nog lang niet alles gezien heb. Ik vind het eerlijk gezegd vreemd dat de patch al zo’n tijd op het PTR staat, zoveel is er niet om te testen. De mounts op level 30 zullen nog het voor het grootste verschil gaan zorgen, zo vermoed ik. De heroic-modus van Magister’s Terrace zal een stuk makkelijker worden. Verder kunnen spelers met goud te veel en opslagruimte te weinig een bezoek brengen aan socialite Haris Pilton voor een aantal luxueuze accessoires.

* Grimstrike, level 28 inmiddels, heeft een paar bezoekjes gebracht aan Razorfen Kraul (RFK). Niet als dps, maar als healer en dat ging mij vreemd genoeg nog aardig af ook. Sterker nog, het beviel zo goed dat ik ook nog gevraagd ben om healer te zijn in Blackfathom Deeps (BFD). Weinig geluk gehad met drops helaas. De Tusken Helm heb ik een paar keer voorbij zien komen, maar allebei de keren greep ik ernaast. Jammer, volgende keer beter. Ik heb overigens maar twee items uit zowel RFK als BFD op mijn verlanglijstje staan, daarna wordt het tijd om mijn geluk te beproeven in Scarlet Monastery.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!