woensdag 21 mei 2008

Dag 5: BSD

Vandaag voor het eerst een bezoek gebracht aan wat de komende zes maanden mijn werkplek zal zijn, BSD. Het is nog niet helemaal tot in detail uitgewerkt wat ik ga doen, maar het komt erop neer dat ik ga meedraaien in de begrotingscyclus. Ik val met mijn neus in de boter, want de periode mei-november schijnt daarvoor een uitstekend tijdvak te zijn.

Deze week heb ik al een paar keer gehoord dat werken bij BSD betekent dat je heel 'dicht op de macht' zit. Dat bleek al snel: de coach van het traineeprogramma had amper de deur achter zich dichtgetrokken of ik zat al bij een commissievergadering waarbij de wethouders Kaya en Baljeu aanwezig waren, van wie de laatste prompt mijn jaarverslag leende.

Diezelfde wethouder Baljeu zag ik op het einde van de dag weer terug, toen zij zich presenteerde aan alle trainees. Dat was voor ons allemaal een leuk moment om alle eerste indrukken van de nieuwe werkplekken uit te wisselen. Maandag beginnen we daar voor vast; nog twee dagen introductieprogramma te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!