woensdag 21 november 2007

Heel veel patches

Gisteravond, na het installeren en downloaden van patches, meer patches en nog veel meer patches, had ik weer toegang tot mijn WoW-account. Door de crash en de vakantie ben ik bijna een maand niet meer online geweest. De nieuwste patch - wat ik er dan tenminste van gezien heb - belooft veel goede veranderingen. In ieder geval heb ik met Atto alvast een paar heroic keys en de nieuwe spell Ritual of Refreshment kunnen oppikken. Maar even kijken wat ik allemaal nog met Atto wil doen, waarschijnlijk ga ik het merendeel van mijn tijd aan Tiro besteden.

Nog niet alles is terug bij het oude. Al mijn addons moet ik opnieuw installeren. Ook is de interface teruggezet naar alle standaardinstellingen. Ook is er nog iets vreemds met de graphics. De komende tijd zal ik dus nog wel met mijn instellingen aan het pielen zijn voor ik tevreden ben. In ieder geval was het leuk om te merken dat ik twee addons niet meer nodig heb, TrackMenu en MobInfo, aangezien die in patch 2.3 al geïntegreerd zijn in WoW. Jammer genoeg ben ik ook al mijn screenshots van de afgelopen twee jaar kwijt. Alle leuke momenten die ik ‘op de foto’ had gezet, ben ik kwijt en die krijg ik niet meer terug. Jammer, erg jammer.

Wel heb ik nog een flinke teleurstelling moeten verwerken. Ik ben geen lid meer van Muffin Vendor. Tijdens mijn afwezigheid heeft men blijkbaar besloten om mij uit het gilde te zetten, zonder mij of de gildeleider daarvan op de hoogte te stellen. Ongehoord. Stelletje slappelingen. Ik ben, met een kleine onderbreking, bijna twee jaar lid geweest van Muffin Vendor. Vreemde manier om je trouwe leden te belonen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!