maandag 19 november 2007

Huishoudelijke mededelingen

* Buurman en goede vriend DV heeft (weer) een nieuw muzikaal talent ontdekt: Samantha Schultz uit Canada. De onderhandelingen over een nieuw huisconcert zijn inmiddels gestart. Een mp3'tje is op aanvraag verkrijgbaar.

* De pc-dokter heeft gisteravond een huisbezoek gebracht. Mijn computer is gerepareerd en is er in geheugen en kloksnelheid zelfs wat op vooruit gegaan. Mijn (dure) plannen om volgend jaar een nieuwe computer te kopen zijn daarmee van de baan. (Hoera!) De harde schijf heeft helaas een kleine opdoffer gekregen, waardoor ik de komende dagen dan ook vermoedelijk kwijt zal zijn aan het installeren van programma’s en allerlei andere zaken.

* Huishoudelijke mededeling: vanaf heden zal KN op dit weblog door het leven gaan als "Mrs Attorama". We zijn weliswaar (nog) niet getrouwd, maar ik vond het tijd worden voor een persoonlijker omschrijving dan die initialen die ik voor iedereen al gebruik. Op die manier kan ik haar een beetje meer anonimiteit gunnen en tegelijk aantonen dat ze echt bij mij hoort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!