donderdag 22 november 2007

Attorama nieuwsbulletin

Ik had al eerder melding gemaakt van een nieuw deel in de Terminator-reeks, al was dat vooral juridisch nieuws over de film- en distributierechten van de serie. Nu is er dan het eerste ‘echte’ nieuws te melden: Christian Bale is gecast. Maar als wie of wat? Als een goede of slechte Terminator? Als John Connor? Als Kyle Reese? Of als heel iets/iemand anders? Ik houd u op de hoogte.*

Precies een week geleden is WoW patch 2.3 vrijgegeven en nu staat er alweer een nieuwe patch op het test-realm, 2.3.2 om precies te zijn. Niet om een heleboel bugs te verhelpen, zoals ik eerst vermoedde, maar om een heleboel nieuwe buffs en spells toe te voegen en om een aantal wijzigingen uit 2.3 ongedaan te maken. Ik heb nog niet eens 2.3 kunnen bekijken of er komt alweer wat nieuws bij.

In de categorie ‘huh?’ een bijzonder nieuwsbericht: er is een nieuwe theorie over het ontstaan van de maan. De nieuwe theorie stelt – even kort door de bocht – dat de maan ontstaan is door een oververhitting van de Aarde als gevolg van een natuurlijke kernreactie, waarna de Aarde als het ware de maan heeft ‘uitgeboerd’. Het bericht zorgde bij mij voor opgetrokken wenkbrauwen.

* Update: de eerste berichten wijzen uit dat Christian Bale de rol van John Connor zal gaan spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!