vrijdag 23 november 2007

Wat te doen tot WotLK?

Ik ben ongeveer een maand niet online geweest in WoW en in de tussentijd is er veel veranderd. Patch 2.3 heeft veel veranderd, ik ben uit mijn gilde gezet, er zijn ongelooflijk veel nieuwe, dagelijkse quests toegevoegd en bestaande items zijn grotendeels herzien. Ik vond het dan ook maar eens tijd worden om wat van mijn doelen te herzien en/of bij te werken. Wat te doen totdat WotLK uitkomt?

Atto
Met Atto wil ik de laatste twee ontbrekende sleutels verzamelen. Dat zijn de heroic-key voor de Caverns of Time (CoT) en de sleutel voor Karazhan. Beide vereisen dat ik een paar keer CoT-dungeons moet doen. Ik wil ook nog steeds Atto’s leg-item vervangen en heb nog steeds mijn zinnen gezet op de Incanter’s Trousers. Als laatste wil ik Atto’s main-hand wapen verbeteren en dat moet de Runesong Dagger worden of anders de Continuum Blade. Het komt er op neer dat ik voorlopig veel CoT zal doen met Atto.

Tiro
Tiro is thans level 49 en dus nog slechts 9 levels verwijderd van de toegang tot Outland. Dat is dan ook mijn doel met Tiro: levelen. Ik zou graag level 70 met Tiro halen voordat WotLK uitkomt en dat lijkt aardig te gaan lukken. Bepaalde wapen- of itemdoelen heb ik nog niet echt met Tiro; dat komt op level 70 dan wel. Alleen zou ik nog graag de Ice Barbed Spear willen oppikken in Alterac Valley. Verder natuurlijk zoveel mogelijk leatherworking-patronen proberen op te pikken, al vraag ik mij af of dat met pre-BC patronen wel zin heeft. Die reputatie-grind is niet bepaald aanlokkelijk en BC-patronen zijn bovendien veel krachtiger.

Kaniku
Mijn ‘tweede alt’ staat al geruime tijd stil in Undercity. Ik zou met Kaniku graag level 40 willen halen. De warlock-mount op level 40 is ongelooflijk cool. Bovendien kan ik op level 35 Kaniku’s tailoring-skills verhogen naar 300. Als extra uitdaging ga ik proberen om dit alles met Kaniku te bereiken binnen de Eastern Kingdoms, de specifieke warlock-quests uitgezonderd. Dankzij het versnelde levelen moet dit te doen zijn.

Agnos, Shacklebolt, Grimstrike
Wat te doen met deze alts? Levelen naar 40 of verwijderen? De kodo en paladin mount op level 40 zijn wel erg cool om te hebben, maar verder… Ik heb niet of nauwelijks aansporing meer om ooit nog iets met deze personages te doen, maar ik zou het wel zonde vinden van de geïnvesteerde tijd om ze weg te gooien. Voorlopig laat ik ze maar even staan; misschien kom ik bij de release van WotLK nog wel toe aan het levelen van deze alts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!