maandag 22 oktober 2007

Pompoenen

Hallow's End is begonnen. Vrijwel geheel Azeroth en Outland zijn voorzien van pompoenen en andere leuke hintjes naar Halloween. Zaterdag met een groepje een volledige dungeon run gedaan als Jack O'Lantern (pompoenhoofd). Erg leuk om te doen. Heeft verder geen enkele functie, maar gewoon erg grappig. Relatief weinig gespeeld dit weekeinde. Wél heb ik voor het eerst een bezoek gebracht aan The Mechanar, waarmee ik de Bottom Shard of the Arcatraz Key heb gekregen. Ook nog een leuk off-hand item gescoord, de Manual of the Nethermancer. Ik kan dus weer een dingetje van mijn verlanglijstje doorstrepen. Al met al een goede eerste indruk van The Mechanar dus. Nu alleen nog naar The Botanica... zucht...

Nieuws van de PTR: voor de heroic dungeons is met ingang van 2.3 geen revered reputatie meer nodig, maar slechts honored. Dat wil zeggen dat ik voor vrijwel iedere dungeon al genoeg reputatie heb voor de heroic keys. (Behalve voor Caverns of Time.) Met andere woorden: ik krijg ineens veel meer mogelijkheden om dungeon runs te doen! De hardcore fans hebben overigens al geklaagd dat het op deze manier wel erg gemakkelijk wordt gemaakt voor casual spelers. Ach, mij hoor je niet klagen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!