dinsdag 23 oktober 2007

Key to the Arcatraz

Gisteravond dan eindelijk een succesvolle Botanica-run gedaan. Zo veel problemen als ik er voorheen mee had, zo eenvoudig ging het gisteren. Na verscheidene pogingen heb ik nu eindelijk de sleutel voor Arcatraz in mijn bezit. Woehoe, champagne! Het geheim van een goede Botanica-run? Neem een warlock mee, dat helpt echt enorm. Ook nog een leuke beloning ontvangen: A'dal's Gift, weer een verbetering van mijn gear dus. En ik ben ook nog eens een fractie verwijderd van revered bij de Sha'tar. Ten slotte hadden we een enchanter bij ons, die alle niet nuttige items in een paar shards kon omzetten. Die konden we weer leuk verkopen op het veilinghuis. Een zeer succesvolle run dus gisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!