donderdag 25 oktober 2007

Damage en crit

Dinsdagavond een bezoek gebracht aan The Mechanar. Dat was in meerdere opzichten een succesvolle run. Ten eerste heb ik van de eerste baas de Warp Engineer’s Prismatic Chain opgepikt. Een bijzonder goed neck-item, zelfs zo goed dat het de moeite niet meer loont om voor mijn oorspronkelijke doel te gaan, de Brooch of Heightened Potential. Laten we eerlijk zijn, het enige ‘echte’ verschil tussen die twee is een beetje spell-hit en daarvoor ga ik echt niet een paar keer terug naar Shadow Labyrinth. Er kan dus weer iets van mijn verlanglijstje af.

Ik heb dinsdag voor het eerst uitgebreid de nieuwe talent-build van Atto goed kunnen testen. De 10/48/3 build blijkt goed geschikt te zijn voor solospel en voor dungeon-runs. Door de Mechanar-run ben ik eveneens revered geworden bij The Sha’Tar. Dat wil zeggen dat ik eindelijk Xi’Ri’s Gift kon aanschaffen. Hup, weer een itempje van mijn lijstje! Revered geeft mij ook het recht om de Glyph of Power te kopen, waarmee ik meteen wat extra spell-hit en spell-damage krijg.

Ik heb voorlopig wel even genoeg dungeons gedaan met Atto. Ik ben uitermate tevreden over de items die ik heb verkregen. Atto heeft inmiddels +553 spell-damage en 30,3% fire-crit. Ik zou alleen nog een verbetering van Atto’s leg-item willen hebben, bijvoorbeeld de Incanter’s Trousers. Daarmee kan ik dan zijn stamina een beetje goedmaken. Ik zou eventueel nog een nieuwe main-hand weapon kunnen zoeken, zoals de Runesong Dagger of de Continuum Blade, maar daar is niet zoveel haast bij. Misschien laat ik Atto zelfs wel in Shattrath staan tot de release van de nieuwe uitbreiding.

Ik heb dinsdagavond namelijk een halfuur moeten zoeken (of nee: smeken) in het LFG-kanaal voor ik eindelijk een groepje bij elkaar had. Leuk hoor, maar dat halfuurtje had ik veel beter kunnen besteden. Toegegeven, dat is nu eenmaal de aard van een MMO. Tegen de tijd dat ik terugkom van vakantie – dit is dan ook vermoedelijk mijn voorlopig laatste WoW-berichtje* – is waarschijnlijk patch 2.3 al vrijgegeven en dan ga ik liever Tiro levelen. Dan kan ik tenminste meteen aan de slag als ik inlog.

* Zeker nu mijn pc gecrasht is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!