vrijdag 26 oktober 2007

Boeken voor Cuba

Met de vakantie die voor de deur staat, komt natuurlijk de onvermijdelijke vraag welke boeken ik moet meenemen. Ik neem sowieso ‘De vliegeraar’ van Khaled Hosseini mee, evenals ‘Flowers for Algernon’ van Daniel Keyes, een leuke combinatie van een moderne bestseller en een klassieker. Daarnaast heb ik nog een paar muziektijdschriften aangeschaft, maar ik denk dat dat niet genoeg is om mij twee weken bezig te houden. In Griekenland ging ik ook al in een razend tempo door mijn leesvoer heen.

Ik twijfel nog tussen ‘Het zijn net mensen’ van Joris Luyendijk, over de onmogelijke taak van een verslaggever in het Midden-Oosten, en ‘Engelen van het duister’ van Jan Siebelink, een nadere uitwerking van bepaalde personages uit ‘Knielen op een bed violen’. Of misschien moet ik gewoon op zeker spelen en ze allebei maar meenemen. Overige literaire suggesties zijn uiteraard van harte welkom, maar dan wel snel graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!