woensdag 1 augustus 2007

BlizzCon

Weinig succesvolle WoW-avond gisteren. Zo goed als het mij zondag verging, zo beroerd ging het gisteravond. Ik probeerde wat quests te doen in Netherstorm, maar dat ging voor geen meter. Vervolgens in Shadowmoon Valley geprobeerd om de Netherwing-lijn te starten, maar ook daar boekte ik weinig vooruitgang. Ik heb de moed maar opgegeven en samen met KN een aflevering van 'ER' gekeken. De beslommeringen van Carter, Abby en Romano waren gelukkig veel beter te verteren dan mijn digitale games-gestuntel.

Over twee dagen begint BlizzCon, de jaarlijkse conventie van Blizzard Games. Er is nog weinig concreet nieuws te melden, maar in ieder geval komt er een formeel bericht over de nieuwe WoW-uitbreiding. (Blizzard is van plan ieder jaar een expansion pack voor WoW uit te brengen.) De consensus op de verschillende internetforums en weblogs is dat het continent Northrend zal worden toegevoegd in de nieuwe uitbreiding, hoewel dat veelal slechts speculatie is. Op Subcreation wordt 'World of Warcraft: Wrath of the Lich King' geopperd als waarschijnlijke titel door ene Kaziel. Over twee dagen zal blijken of Kaziel een goede voorspeller is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!