dinsdag 5 juni 2007

Frustraties alom

Geen al te beste avond gisteravond. Ten eerste heb ik er bijna tweeënhalf uur over gedaan om thuis te komen. Ik ben er de persoon niet naar om over de NS te klagen - iedere vervoersmodus heeft zijn voor- en nadelen - maar als ik 's middags om vijf uur geen trein vanuit Den Haag kan nemen omdat er 's morgens om half negen bij Rotterdam iets is gebeurd, dan is iets fundamenteel fout met de geboden dienstverlening.

Ik had gehoopt wat van deze frustratie te kunnen goedmaken met een WoW-sessie later op de avond, maar dat viel ook al tegen. Een handjevol servers was off-line wegens onderhoud en daar zat uitgerekend die van mij bij. Ik heb uiteindelijk mijn woede maar gekoeld op een ontluikende Griekse beschaving in 'Age of Mythology'. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!