zondag 31 oktober 2021

Hardloopmaand oktober

Het eerste echte hardlooprondje na de marathon van vorige week; de korte oefenloopjes met Puckie heb ik niet opgenomen. Met een tempo van 4:40 min/km geheel niet onaardig. Zeker als je bedenkt dat ik rond 5 km nog even moest stoppen om iemand de weg te wijzen en omdat ik op het eind per abuis mijn meting nog iets te lang liet doorlopen... Onderweg een vrij constant tempo kunnen lopen.

Daarmee komt de hardloopmaand oktober uit op 128 km, grotendeels natuurlijk te danken aan de marathon en de wedstijd van 3 oktober. Achteraf gezien had ik misschien wat meer kilometers moeten maken om het wat beter te kunnen volhouden tijdens de marathon, maar toen in september mijn heup wat opspeelde, leek het me verstandiger om toch iets rustiger aan te doen.

* temperatuur: 12,2 graden (-0)
* luchtvochtigheid: 88% (+12)
* windsnelheid: 22 km/u (+6)

* hartslag: 162 bpm (+5)
* cadans: 167 spm (+1)
* VO2 max: 54 (-1)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!