donderdag 13 december 2012

Data

Met de mooie datum van 12-12-12 van gisteren vond ik het wel een aardig idee om eens een beetje in mijn persoonlijke herinneringen te duiken om te zien wat mij bezighield op (of omstreeks) die voorgaande bijzondere data.

01-01-01: Nieuwjaarsdag doorgebracht in mijn ouderlijk huis, met de cafébrand in Volendam die het nieuws beheerste.
02-02-02: overdag gekeken naar de bruiloft van Wim-Lex en Máxima en 's avonds in Leiden naar de film 'Training Day', in het Lido.
03-03-03: net gestopt met mijn bijbaantje op de universiteit. Ik ging mij volledig richten op mijn scriptie.
04-04-04: begonnen aan een nieuwe baan: eerst een paar dagen naar Amsterdam, daarna werken vanuit mijn eigen huiskamer.

05-05-05: Hemelvaartsdag én Bevrijdingsdag, met als enige aantekening dat ik een rondje heb hardgelopen door het Vroesenpark.
06-06-06: samenwonen, huis in Rotterdam verkocht. Voor de laatste keer in Rotterdam een paspoort aangevraagd.
07-07-07: net terug van een vakantie in Griekenland, op het vasteland bij Korinthe om precies te zijn.
08-08-08: dagen rond mijn schoonfamilie: op ons achternichtje gepast, geklust bij mijn zwager en mijn 'schoonoma' werd 91.

09-09-09: midden in een vakantie in Nerja, Spanje. Op de planning die dag: een uitstapje naar Las Alpujarras, de zuidelijke uitlopers van de Sierra Nevada.
10-10-10: net ons huis verkocht, dat anderhalf jaar te koop had gestaan. In tijd van zes weken moesten we iets nieuws hebben...
11-11-11: sinds gisteren zijn we een trotse papa en mama!
12-12-12: onze dreumes ervan weerhouden de kerstballen uit de kerstboom te pakken.

De eerstvolgende gelegenheid om deze lijst aan te vullen wordt pas weer op 01-01-2101. Rustig aan doen, gezond leven en dan moet dat gemakkelijk lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!