dinsdag 29 mei 2012

Dataverbruik inzichtelijk

Binnenkort verloopt mijn abonnement bij T-Mobile. Aangezien ik nauwelijks nog bel of sms, maar mijn telefoon des te meer gebruik voor Twitter, Whatsapp en andere internetgerelateerde zaken, is dataverbruik voor mij een belangrijkere graadmeter dan een bel- en sms-bundel. Dus ik log in op de website van T-Mobile om te kijken of ik daar misschien mijn dataverbruik kan vinden. Helaas niet. De helpdesk is gelukkig bereikbaar via Twitter (@tmobile_webcare). Die twittert heel snel een antwoord terug: voor mijn abonnement (Relax Online 25'10) is het dataverbruik niet inzichtelijk. Mij wordt aangeraden een app te installeren om mijn dataverbruik zelf in de gaten te houden. Even rondneuzen in de app-store en voor ik het wist, had ik een werkende datameter.

Als ik op deze manier binnen 5 minuten inzicht in mijn eigen dataverbruik kan krijgen, waarom kan T-Mobile dat dan niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!