maandag 29 augustus 2011

Week 30

Hoog tijd voor een nieuwe update over Winnie. Of Sofietje. Of Baby Attorama. Ik mag er wel op letten dat ik zometeen bij de aangifte de juiste naam noem. Vandaag komt er iemand van de kraamzorg op bezoek. Iemand die komt kijken of alles in huis al een beetje in voorbereiding is, of we al voldoende spullen hebben gekocht, et cetera. De babyuitzetlijst zal na vanmiddag ongetwijfeld iets langer zijn… Of korter, dat kan natuurlijk ook, maar die uitkomst lijkt me veel minder waarschijnlijk (knipoog).

Afgelopen vrijdag hebben we de kinderwagen opgehaald. Dat wordt dus in elkaar schroeven deze week. Of misschien later – we hebben nog ruim twee maanden natuurlijk. De kinderwagen is geleverd inclusief verschillende accessoires waarvan ik me bij sommige afvraag wat nu ook alweer de functie is… Wel al ontdekt dat we minstens één accessoire nog missen: de bekerhouder. Ook handig om je biertje in te zetten als je met je kind aan de wandel bent. Kunnen we misschien nog wel bestellen (dubbele knipoog).

Aanstaande vrijdag worden de meubels van de kinderkamer bezorgd. Afgezien van een gordijntje is de kinderkamer helemaal af – prima op tijd dus. Afgelopen weekend hebben we de plinten gelegd (bedankt Bert!) en het laatste schilderwerk gedaan. Vrijdag kunnen we dus beginnen met het in elkaar zetten van de meubels en de verdere inrichting. Vreemd, maar heel erg leuk, om te denken dat die kamer over 10 weken bewoond gaat worden…

1 opmerking:

Laat een reactie op dit bericht achter!