woensdag 2 februari 2011

14K

Een nieuwe mijlpaal: vandaag de grens van 14.000 bezoekers overschreden! Hartelijk dank voor alle aanhoudende aandacht. Het koppelen van mijn blogposts heeft voor een grotere stroom aan bezoekers geleid, zelfs in deze periode waarin ik wat minder blog dan gebruikelijk. Dat natuurlijk altijd een leuke aansporing en blijk van waardering. De koppeling is goed te merken in de statistieken: er komen steeds meer bezoekers binnen via Twitter en Facebook dan via een zoekopdracht, wat voorheen voor de grootste instroom zorgde. Het blijkt overigens dat ik de vorige mijlpaal, 13.000 bezoekers, over het hoofd gezien heb. Oeps! Als ik uitga van een gelijke verdeling van het aantal bezoekers, zal dat ergens half november geweest zijn. Midden in onze verhuisplannen en mijn wisseling van werkplek – niet zo gek dat ik het gemist heb…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!