donderdag 16 september 2010

Niet langer ongelimiteerd

Mrs Attorama en ik hebben onze Pathé Unlimited-pas opgezegd. Ons bioscoopbezoek is dermate afgenomen dat het de moeite niet meer loont om zo'n pas aan te houden. Ga zelf maar het aantal filmrecensies van de afgelopen maanden na en je zult zien dat je verder dan juni terug moet gaan om er vijf te kunnen tellen. Niet dat het filmaanbod de laatste tijd nou zoveel slechter geworden is: er gaan nog regelmatig films in première die mijn interesse wekken en die ik graag zou willen zien, maar de gang naar de bioscoop lijkt een steeds hogere drempel te worden.

Deels is dat te wijten aan het publiek en/of het Pathé-personeel dat hier niets (meer) aan doet. Dieptepunt was het bezoek aan 'Harry Potter 6' een jaar geleden. Dat is een van de redenen geweest dat Mrs Attorama en ik sindsdien niet meer op vrijdag- of zaterdagavond naar de film gaan. Te druk en te veel asociale mensen die de film voor andere mensen verpesten. Misschien waren die mensen er voorheen ook al en stoor ik mij er gewoon meer aan dan vroeger. Hoe dan ook, de bioscoopervaring wordt er voor mij niet beter op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!