dinsdag 4 mei 2010

Persoonlijke nederlaag

Ik heb reactie gekregen naar aanleiding van mijn sollicitatie: ik ben het niet geworden. Een gebrek aan relevante werkervaring, zo was de officiƫle reden. Enigszins vreemd, aangezien dat al uit mijn sollicitatiebrief zou moeten blijken. Dit voelt dan ook als een grote persoonlijke nederlaag. Ondanks dat er geen enkele concurrent was, ben ik het toch niet geworden. Dit is een behoorlijke deuk voor mijn zelfvertrouwen.

De vacature leek mij echt ontzettend leuk, maar dat is niet de grootste kater die ik hieraan overhoud. (Er komen hopelijk nog genoeg andere, leuke vacatures.) Mijn sollicitatiebrief en cv waren interessant genoeg voor een uitnodiging, maar ergens in het presenteren van mezelf heb ik blijkbaar helaas iets verkeerd gedaan. Heel erg jammer en het zet helaas een behoorlijke domper op deze dag.

1 opmerking:

  1. Hi broer, dat is minder zeg! Maar laat je niet kennen hoor! Gewoon volhouden en er voor blijven gaan!!!!! Je hebt prima ervaring en ik weet zeker dat je ergens heel erg op je plek gaat zijn. Niet opgeven hoor, komt echt wel!!!!! Liefs van je zusje (en Emma natuurlijk :))

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!