donderdag 29 april 2010

Op gesprek

Vanmiddag ben ik op sollicitatiegesprek geweest. De vacature lijkt perfect op maat gesneden te zijn: er wordt een macro- of beleidseconoom gezocht die ervaring/affiniteit met de stad heeft. Ideaal dus. Ik zit nu weliswaar in de planning en control, maar van huis uit ben ik natuurlijk algemeen econoom. De invulling van de functie is precies het soort adviseursfunctie dat ik ambieer: een vraagbaak voor de hele afdeling, de inhoudelijke kenner die gevraagd en ongevraagd adviseert vanuit zijn expertise.

Het is een schaal 12 functie. Dus eigenlijk een maatje te groot voor mij, als ik heel eerlijk ben. Maar toch: ik ben uitgenodigd voor een gesprek, dus blijkbaar heb iets dat interessant genoeg is voor de organisatie. Het is (nog) een interne vacature en ik ben de enige kandidaat. Mijn enige tegenstander ben ik dus zelf. Is mijn presentatie overtuigend genoeg geweest? We zullen zien; volgende week krijg ik uitsluitsel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!