maandag 1 maart 2010

Tegen elk aannemelijk bod


Tijdens de grote schoonmaak afgelopen weekeinde, onder meer als voorbereiding op de open dag van aanstaande zaterdag, kwam ik mijn oude spiegelreflexcamera tegen. Het apparaat waarmee mijn fotografiehobby tegen het einde van mijn studietijd een grote vlucht nam en waarmee ik de hele stad doorkruist heb voor verschillende foto-opdrachten. Zonde om weg te gooien natuurlijk; wie weet heeft een andere beginnend fotograaf er nog wat aan. Te koop dus, tegen elk aannemelijk bod.

Voor de kenners: het gaat om een Canon EOS 3000. Naast de standaardlens zit er ook een 28-200mm EF-lens bij. Ideaal om mee te leren fotograferen: voldoende manieren om leuke trucjes uit te halen, maar ook weer niet met zoveel opties dat je als beginnend fotograaf door de bomen het bos niet meer ziet. Natuurlijk heeft dit analoge toestel voor de echte liefhebbers de onbetaalbare mogelijkheid om in de doka je eigen foto's te kunnen ontwikkelen en afdrukken. Dat is iets waar de digitale camera's helaas nog steeds niet in kunnen voorzien.

Bekijk ook de advertentie op Marktplaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!