woensdag 10 maart 2010

Shriveled Heart

Het laatste item voor Atto is binnen: na een keer of 15 heroic Halls of Reflection heb ik eindelijk het Shriveled Heart weten te bemachtigen. Woehoe, champagne! Daarmee is Atto tevens door de 'magische' GearScore-grens van 5.000 heen, wat in principe genoeg zou moeten zijn om aan raids van Icecrown Citadel te kunnen deelnemen. Mocht het daar niet van komen, dan is het tot 'Cataclysm' een mooi eindstation voor Atto.

Zodoende heb ik wat meer tijd kunnen spenderen aan andere personages: Tiro, Grimstrike en mijn nieuwe, inscribing druid Serenus, behangen met heirloom-items. (Inscription blijkt een stuk gemakkelijker te levellen dan ik dacht overigens.) Met Tiro wist ik, terwijl ik op de dungeon-finder wachtte, de bijzonder zeldzame turtle-mount op te vissen. Dus nogmaals: woehoe, champagne!

Atto:
* Shriveled Heart

Tiro:
* Sea Turtle
* Mark of Supremacy
* Essence of Suffering
* Eyes of Bewilderment
* Turtles All the Way Down

Grimstrike:
* Looking for Multitudes

Serenus:
* Level 30
* Gnomeregan
* Ironspine's Eye
* Dog Training Gloves

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!