woensdag 20 januari 2010

Emerald Void

Een eerste bezoek gebracht aan Trial of the Crusader deze week. Dat ging op zich redelijk goed, hoewel ik mij wel erg snel moest verdiepen in alle tactieken. Geen items gewonnen, wel een paar emblems. Alles leek af te stevenen op een succesvolle afronding – tot ineens de healer ervandoor ging en er geen nieuwe voorhanden was. Ach, ik was blij met de ervaring van deze (voor mij) nieuwe content.

De WoW Armory is sinds deze week flink uitgebreid. Belangrijkste nieuwe feature is de zogenaamde activity-feed, waarin werkelijk alles rond jouw personage wordt opgeslagen. Achievements bijhouden is wel een aardige optie, evenals de opgepikte items. Dat is in feite niets anders dan wat ik nu in mijn wekelijkse berichtjes zet. Ik vraag me echter af wie er zit te wachten op feitjes dat ik al 51 (!) keer in heroic Violet Hold geweest ben, 16 keer in heroic Nexus, of dat ik op 5 januari voor Atto een Mysterious Bag gemaakt heb? Op zich wel leuk om voor jezelf eens door te nemen, maar voor wie nog meer?

Nog twee weken en dan is wordt de laatste vleugel van Icecrown Citadel vrijgegeven. Dan is het dus eindelijk mogelijk om de confrontatie aan te gaan met de Lich King, de naamgever van deze uitbreiding, en wordt ten slotte de verhaallijn afgerond die in 2002 werd begonnen met Warcraft 3. Mijn eigen raid-activiteiten zijn, afgezien van de wekelijkse raid-quest, tot een minimum beperkt – maar ongetwijfeld zal de uitkomst van het gevecht binnen de kortste keren online te bewonderen zijn.

Atto:
* Amber Void
* Emerald Void
* Maghia's Misguided Quill
* Sunstrider's Leggings of Conquest

Tiro:
* Make It Count
* Heroic: The Oculus
* Northrend Dungeon Hero

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!