donderdag 3 december 2009

Terecht, economie en ondernemerschap

De eerste paar weken op de nieuwe werkplek zijn mij goed bevallen. De eerste indruk is bijzonder positief. Dat blijkt wederzijds te zijn; wat mijn mentor betreft, kan ik ook nĂ¡ het traineeprogramma op de afdeling terecht. Een en ander is natuurlijk met de nodige mitsen en maren omgeven – wat te denken van de reorganisatie waarin mijn dienst zich bevindt? – maar in eerste instantie lijkt dit de gewoonlijke sollicitatiedruk na het traineeprogramma wat te verminderen.

Morgen staat er opnieuw een gemeentedag op het programma, met als thema economie en ondernemerschap. Ik ben medeorganisator, hoewel het leeuwendeel van de initiatieven niet van mij, maar van de andere organisatoren afkomstig zijn. Desondanks is de invulling van het programma een uitstekende mix van deze en mijn vorige werkplek. Laten we hopen dat de rest van de groep ook zo enthousiast is over hoe wij de dag hebben ingevuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!