woensdag 2 december 2009

Momma Said Knock You Out

Grote kans dat patch 3.3 volgende week wordt vrijgegeven. Dat zou op een redelijk geschikt moment komen voor mij: met Tiro heb ik vrijwel alle dailies voor het Argent Tournament afgerond, Grimstrike zit dicht tegen de Crusader-titel aan en Atto staat al een tijdje niets te doen. Ik hoop dat het nieuwe LFG-systeem net zo goed werkt als wordt gehoopt. Dat zou het doen van dungeons weer een stuk aantrekkelijker maken.

Het was zonder twijfel de week van Tiro. Zie onderstaande lijst met items en achievements. Nog één dag de dailies voor het Argent Tournament doen en dan heeft Tiro de Crusader-titel veroverd. Niet echt een bewuste keuze, maar noodgedwongen: ik heb onwijs veel Champion's Seals verzameld met Tiro, die ik alleen maar op een nuttige wijze kan uitgeven zodra ik de Crusader-quartermaster heb ontsloten. Ook de eerste heroic met Grimstrike gedaan. Dat er maar vele mogen volgen…

Tiro:
* A Void Dance
* The Sunreavers
* That Takes Class
* Brann Spankin' New
* Heroic: Halls of Stone
* The Winds of the North
* The Arachnid Quarter (25p)
* Momma Said Knock You Out (25p)
* Heroic: Ahn'kahet: The Old Kingdom
* Strong-Handed Ring
* Broach of the Wailing Night
* Belt of the Ardent Marksman

Grimstrike:
* Champion of Sen'jin
* Heroic: Utgarde Keep
* Dungeon & Raid Emblem
* Staggering Legplates

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!