donderdag 10 december 2009

Déjà évalué

Vanmorgen hebben we met onze eigenlijke baas en opdrachtgever het eerste sociaal project besproken, de kinderboerderij in Hoek van Holland. Dat hebben we onlangs bij een training ook al eens gedaan, dus dat was een beetje een déjà vu. Belangrijke lessen die we geleerd hebben: zorg dat je op tijd de opdracht duidelijk hebt – daar hebben wij veel te lang over gedaan – en maak een duidelijke taakverdeling – bij ons kwam het meeste neer op de oorspronkelijke aandrager van het idee. Desondanks zijn we erg tevreden over het behaalde resultaat.

's Middags op de werkplek met de collega's besproken hoe we de jaarafsluiting gaan verdelen. Ik word vast aanspreekpunt voor twee teams binnen de afdeling en verder krijg ik een aantal specifieke onderwerpen, zoals leningen en subsidies. Alles werd ingedeeld volgens het uitgangspunt dat ik voortaan vast onderdeel van het team ben, ook na mei. Een bemoedigend begin – laten we hopen dat ik de verwachtingen kan waarmaken.

Morgen moet de eerste helft van onze groep presenteren over het afgelopen project. (De ander helft moet volgende week.) Ik heb zo’n drie kwartier om de groep te vertellen over mijn halfjaar op Zuid en wat ik daar gedaan heb. Ik heb al een aardig idee wat ik ongeveer wil gaan vertellen – en op welke manier ik de presentatie wat wil 'opleuken' en niet alleen maar sheets wil afwerken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!