dinsdag 8 december 2009

Crusader Tiro

Patch 3.3 staat voor de deur. Vandaag is de nieuwe patch in de VS al live gegaan, morgen is Europa aan de beurt. Ik heb geprobeerd om met Atto in Vault of Archavon een nieuw deel van Tier 9 te bemachtigen, maar dat is helaas niet gelukt. Met de Emblems of Triumph die vanaf morgen in alle heroics verkrijgbaar zijn, wordt dat gelukkig een stuk makkelijker. Ik kijk erg uit naar de nieuwe Dungeon Finder, die het samenstellen van groepjes er een stuk makkelijker en sneller op moet maken.

Fanatieke raiders zullen ongetwijfeld klagen dat in 3.3 de voorheen beste items nu wel erg gemakkelijk beschikbaar worden gemaakt. Ik kan mij hun positie enigszins voorstellen: zij hebben hard gewerkt voor hun gear, die op slag verouderd is. Daarentegen kunnen de fanatieke raiders zich nu uitleven in Icecrown Citadel. Persoonlijk vind ik het een geniale vondst dat ik Atto (en mijn andere personages) kan voorzien van de juiste gear om mee te kunnen met de nieuwste raid, zelfs nu ik al maanden geen actieve raider meer ben. Dat was voorheen ondenkbaar: als je de boot gemist had, kon je die achterstand nooit meer goedmaken.

Tiro heeft het Argent Tournament afgerond met de Crusader-titel en exact 120 Champion’s Seals. Dat is dus precies genoeg om twee heirloom-items te kopen. Altijd handig als ik ooit nog eens een nieuwe alt wil beginnen. Ik denk dat ik mij met Tiro wat dailies betreft ga richten op Sons of Hodir, maar dat wacht ik nog wel even af. Heroics met Atto, dailies met Tiro en Grimstrike; dat wordt vermoedelijk de mix vanaf morgen. Grimstrike moet alleen voor Thunder Bluff nog de dailies doen om zich Crusader te mogen noemen.

Tiro:
* 10 Exalted Reputations
* Ambassador of the Horde
* Exalted Champion of the Undercity, Sen’jin (e.v.a.)
* Exalted Argent Champion of the Horde

Grimstrike:
* Lightning Struck
* Shatter Resistant
* Timely Death
* 200 Daily Quests
* Champion of Orgrimmar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!