dinsdag 17 november 2009

Venomhide Ravasaur

Met Atto de dailies voor de Venomhide Ravasaur afgerond. De dinosaurus die bij de eerste quest amper groter was dan een ei, is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig exemplaar. Tot dusver ben ik slechts één iemand tegengekomen die ook een ravasaur heeft. Diegene ging prompt het gesprek met mij aan over hoe bijzonder deze mount is, hoe weinig je die tegenkomt in Orgrimmar en Dalaran en hoe je je met een ravasaur nét even weet te onderscheiden van andere spelers.

Tiro doet af en toe een daily, af en toe een heroic en rommelt eerlijk gezegd maar wat aan. (Mijn focus lag de afgelopen week duidelijk ergens anders.) Belangrijk: deze week had ik eindelijk voldoende goud bij elkaar gespaard om ook voor Tiro de epic flying skill te kopen. Daarmee is Tiro mijn derde personage dat op hoge snelheid door de lucht kan zoeven. Dat zal met name de resterende dailies voor het Argent Tournament er veel makkelijker op maken.

Grimstrike heeft level 79 bereikt. Ik verwacht dan ook in een volgend bericht het achievement voor level 80 te kunnen melden. De laatste paar levels heb ik met Grimstrike vooral gesleten in Icecrown, met quests voor Knights of the Ebon Blade, Argent Crusade en natuurlijk het toernooi. Op level 79 mag Grimstrike zich al "of Silvermoon" noemen. Nog weinig dungeons gedaan met Grimstrike, maar dat zal in patch 3.3 met het nieuwe LFG-systeem vermoedelijk wel goed komen.

Atto:
* Venomhide Ravasaur
* Whistle of the Venomhide Ravasaur

Tiro:
* The Right Stuff
* Heroic: Utgarde Keep
* Heroic: Drak'Tharon Keep
* Heroic: Culling of Stratholme
* 50 Dungeon & Raid Emblems

Grimstrike:
* Argent Valor
* Ultimate Triage
* 50 Daily Quests
* Argent Aspiration
* A Simple Re-Quest
* It’s Just a Flesh Wound
* The Snows of Northrend
* Champion of Silvermoon
* Exalted Champion of Silvermoon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!