maandag 16 november 2009

De man van 45 miljoen

Vandaag had ik mijn eerste dag op de vierde (en laatste) werkplek. Ik kom op het bedrijfsbureau te zitten van één van de sectoren van het OBR. Kortom: na het procesbeschrijvende uitstapje betekent dit een terugkeer naar de planning en control van mijn eerste twee opdrachten. Mijn mentor is de sectorcontroller zelf en ik krijg (opnieuw) veel te maken met de jaarrekening, kwartaalrapportages en de begroting – maar nu eens vanuit de andere kant. De sector waar ik bij zit, is de kleinste van het OBR, maar nog altijd goed voor zo’n 45 miljoen euro. Ik kan mij dus voorstellen als de assistent-assistent-controller of als de man van 45 miljoen. Drie keer raden welke ik leuker vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!