donderdag 12 november 2009

Tiro of Orgrimmar

Atto, voornamelijk bezig met de Ravasaur-dailies, werd tot mijn grote verbazing uitgenodigd voor Onyxia-25. Geen item gewonnen helaas, maar wel het broodnodige achievement dat gewoonlijk vereist is voor een uitnodiging. Tiro heeft het Argent Tournament afgemaakt voor zijn derde faction, Silvermoon City. Nog twee te gaan, zo’n tien dagen aan dailies dus, en dan is hij 'Champion of the Horde'. Voorlopig is 'Tiro of Orgrimmar' een mooie titel om aan te houden. Ik zie het al voor me: Ambassador Atto, Tiro of Orgrimmar en Crusader Grimstrike.

Grimstrike heeft de eindspurt ingezet, level 76 nu, en is klaar met de eerste serie quests voor Argent Crusade en Knights of the Ebon Blade. Even een paar quests in Sholazar doen en dan is het op naar Icecrown en het Argent Tournament. Grimstrikes mining zit op het maximum van 450, engineering mist nog een paar skill-points. Voor de laatste paar zijn echter Titanium Bars nodig, die behoorlijk kostbaar zijn. Die moet ik dan zelf maar verzamelen – Icecrown lijkt daarvoor een uitstekende zone. Tot patch 3.3 zal ik waarschijnlijk de meeste tijd aan Grimstike besteden.

Atto:
* Onyxia's Lair (25 player)

Tiro:
* Superior
* Defenseless
* Twin-Headed Boots
* 100 Stone Keeper's Shards
* Champion of Silvermoon City
* Heroic: Trial of the Champion
* Exalted Champion of Orgrimmar
* Handgrips of the Savage Emissary

Grimstrike:
* The Violet Hold
* Explore Zul'Drak
* 1000 Quests Completed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!