donderdag 12 november 2009

Laatste dag op Zuid

Vandaag ben ik voor het laatst werkzaam bij DGF. Niet te geloven dat de afgelopen zes maanden zo snel voorbij zijn gegaan. Ik sluit vandaag mijn derde project af en ga mij voorbereiden op mijn vierde – en laatste! – project. De opdracht rond procesbeschrijvingen die ik hier gedaan heb, wierp een heel andere blik op mijn voorgaande opdrachten – waar lang niet altijd iets op papier stond. Ook was het verfrissend om eens buiten financiën te kijken en mij bezig te houden met onder andere inrichtingsplannen, opdrachtverstrekkingen en publieksreacties.

De invalshoek van een deelgemeente was eveneens iets nieuws. Van tevoren had ik nooit serieus gedacht dat het werken bij een deelgemeente iets voor mij zou zijn. Voor de ervaring wilde ik het eens meemaken, maar als definitieve werkplek? Inmiddels moet ik mijn beeld aardig bijstellen en zou ik het helemaal niet verkeerd vinden om uiteindelijk bij een deelgemeente terecht te komen. Daarmee bewijst het traineeprogramma zijn grootste verdienste: onbekend maakt onbemind en je kunt alleen écht meepraten over de werksfeer als je ergens een tijdje gezeten hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!