donderdag 24 september 2009

Return of the Brood Mother

Lady Onyxia is terug. De onbetwiste eindbaas op level 60, de oude dame, de moeder aller draken, is herboren als nieuwe uitdaging. In de deze week vrijgegeven patch 3.2.2 beleeft Onyxia haar terugkeer en maakt de reizigers naar Dustwallow Marsh opnieuw het leven zuur. Zelf heb ik alleen gisteravond een poging ondernomen, maar onze pick-up raid kwam helaas niet verder dan de derde fase. Verder ben ik met Atto vooral aan het proberen om nog twee items uit heroic Trial of the Champion te halen en emblems aan het sparen.

Tiro heeft level 80 bereikt. Woehoe, champagne! Mijn tweede personage op level 80 is een feit. Tiro kan nu, als ik dat wil, deelnemen aan raids, heroic dungeons en dailies doen voor goud en reputatie. Voor Kalu'ak, Knights of the Ebon Blade en Sons of Hodir wil ik inderdaad nog een paar reputatiedoelen verwezenlijken voor Tiro. Het liefst zou ik natuurlijk alle reputaties ook met Tiro naar exalted brengen, net zoals bij Atto, maar deze drie hebben prioriteit. Gear-upgrades vind ik op dit moment ook niet zo belangrijk; die komen vanzelf.

Na een eerste heroic met Tiro kreeg een teleurstellende dps te zien: amper 1.000. Iets meer dan een derde van wat ik met Atto gewend ben. Op advies van de Wowhead-forums ben ik zodoende overgeschakeld op een Survival-build. Tiro is nu minder afhankelijk van pet dps en meer van stings. De eerste resultaten zijn bemoedigend, al moet een nieuwe dps-meting nog plaatsvinden. Aanrader voor een Survival-build: een sentry worg als pet. Ten eerste geeft deze een goede buff en ten tweede: de worg verschiet van kleur bij iedere oproep!

Atto:
* Heroic: Koralon the Flame Watcher
* Koralon the Flame Watcher
* Brimstone Igniter
* Argent Confessor
* A Void Dance

Tiro:
* Recipe: Delicious Chocolate Cake
* Dungeon & Raid Emblem
* Heroic: Violet Hold
* Recipe: Fish Feast
* Dehydration
* Duel-icious
* Level 80
* Greedy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!