woensdag 23 september 2009

POD 3

Morgen is de derde persoonlijke ontwikkelingsdag (POD) van het traineeprogramma. Bij voorgaande lichtingen werd dit een assessment genoemd, maar die term werd te 'hard' bevonden en is thans vervangen door POD. De casus die wij voor deze gelegenheid moeten voorbereiden, handelt over jeugdbeleid en veiligheid. Ik voel mij doorgaans zeer veilig in Rotterdam, maar na bestudering van de informatie voor morgen is dat niet langer zo. Wat niet weet, wat niet deert...

Mijn beoordeling van de eerste POD was een flinke schop onder mijn kont. Ik had een zooitje gemaakt van mijn leerdoelen en de begeleiders wezen mij op pijnlijke wijze op de dingen die ik allemaal moest verbeteren. Dat was nét de motivatie die ik nodig had. De tweede beoordeling was gelukkig een stuk positiever en volgens de begeleiders was ik op de goede weg. Nu maar hopen dat ik deze lijn kan vasthouden en mij morgen van mijn beste kant kan laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!