dinsdag 29 september 2009

Drie maal is...

Ik heb twee albums van Moke, 'Shorland' en 'The Long & Dangerous Sea'. Van beide albums heb ik speciale versies, met bonus-cd's. Op de ene cd staan live-versies van de nummers van 'Shorland' en op de andere akoestische versies. Kort gezegd: 'Shorland Normaal', 'Shorland Live' en 'Shorland Akoestisch' dus. Dit weekeinde wilde ik een playlist maken van alle vier Moke-albums en alle nummers op de iPod zetten. Dat bleek gemakkelijker gezegd dan gedaan.

'The Long & Dangerous Sea' levert geen probleem op. De overige drie schijfjes wel. De drie versies van 'Shorland' worden namelijk door Windows Media Player niet herkend als verschillende cd's. Iedere poging om meerdere 'Shorland'-versies op de computer te zetten resulteren in het overschrijven van een andere versie. Ik sta voor een raadsel. Tijd om de discman weer af te stoffen? Dat lijkt voorlopig de enige manier om onderweg naar Moke te luisteren.

1 opmerking:

  1. Ik zou het even via I Tunes proberen op mijn computer. Misschien lukt het dan wel.

    xxx Mrs. Attorama

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!